۳۱ شهریور ۱۴۰۳، ۲۰:۲۸

با صدور پیامی؛

ولایتی شهادت ابراهیم عقیل را به سیدحسن نصرالله تسلیت گفت

ولایتی شهادت ابراهیم عقیل را به سیدحسن نصرالله تسلیت گفت

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل در پیامی به حجت الاسلام و المسلمین سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان شهادت ابراهیم عقیل از رهبران ارشد حزب الله لبنان را تبریک و تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل در پیامی به حجت الاسلام و المسلمین سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان شهادت ابراهیم عقیل از رهبران ارشد حزب الله لبنان را تبریک و تسلیت گفت.

علی‌اکبر ولایتی در این پیام تصریح کرد: خون این شهدا و بزرگمردان اسلام، مقاومت و همبستگی در برابر رژیم صهیونیستی، آمریکا و اذناب آنها در منطقه را بیشتر و قوی‌تر خواهد کرد و مقاومت قطعاً پیروز خواهد شد.

متن پیام به این شرح است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای سیدحسن نصرالله

دبیر کل محترم حزب الله

سلام علیکم؛

شهادت مجاهد عزیز شهید ابراهیم عقیل از رهبران و فرماندهان بزرگ مقاومت را تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

آن شهید بزرگوار عاشقانه و با ایمان راسخ به مسیر مقاومت، برای دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های متعالی اسلام مجاهده کرد و بی‌تردید خون پاک این شهدای بزرگ، مقاومت و همبستگی در برابر رژیم صهیونیستی، آمریکا و اذناب آنها در منطقه را بیشتر و قوی‌تر خواهد کرد و مقاومت قطعاً پیروز خواهد شد.
البته شهادت و فقدان این مجاهدان و فرماندهان شجاع، سنگین خواهد بود اما خون آنها، عزم نیروهای محور مقاومت، تقویت بنیه ایمانی و پایمردی هر چه بیش‌تر در برابر بدخواهان و توطئه‌گران و به ویژه رژیم صهیونیستی را به دنبال خواهد داشت.

اینجانب ضمن آرزوی علو درجات برای آن شهید، این ضایعه بزرگ را به جنابعالی، هم‌سنگران و هم‌رزمان، خانواده محترم شهید و مردم بزرگ لبنان تبریک و تسلیت عرض نموده توفیقات روز افزون و صبر جمیل و اجر جزیل مسالت می‌نمایم.

کد خبر 6231931

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha